Dum dummare Fredrik










Fredrik provar valda gamla delar av teaterkostymer 2015 (C)

Dum dummare och så Fredrik ja så känns det när haft kontakt med arbetsförmedlingen. Ibland får jag känslan av att mina högskolestudier,alla tid jag lagt ner på att utbilda mig inte tas på allvar och att mitt examensbevis ses som att jag inte tagit fast det står mitt personer och fulla namn på. vad är hjälpen och stödet men behöver för att hitta nytt jobb.

Dum dumare Fredrik har ändå lyckats ta en fritidsledarexamen och en folkhögskolelärarexamen tagit 307,5 HP enligt Arbetsförmedlingen skulle jag ju inte kunna studera på högskola så jag är avskriven som just en person är dum i huvudet.

Ständiga kränkningar av platsförmedlare som är stressade för att de har så mycket att göra. Ärligt talat vad gör de? De hjälper inte mig som arbetssökande alls.  Arbetsförmedlingen tar mig inte allvar och det känns som de inte vill och kan hjälpa och stödja mig.  Ärligt talat så tycker jag att arbetsförmedlingen har fel fokus.

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv