Bara vara dag



I Onsdag ringde en vän till mig sa att hon och övriga i familjen skulle ta en tur ut på Bredfjället, Fjället, bergssidan utan för Ljungkile. Detta område 200 meter över havet där jag har haft kanske mina största teaterframgångar. Jag tog ett snabbt beslut om att ta mig tid att ha en "bara vara dag" en sådan tag som bara går ut på att riktigt må bra. Jag valde lämna bloggande, arbetssökandet för att må riktigt bra.  Det blev Torsdag och gick upp i god tid för möte upp min vän i Ljungskile 11.00. Vi åker upp på fjället,  till närmare bestämt Norra fjället där jag var med spelade Brredfjällspelen i två år härliga minnen och massa härliga goa minnen kom till ytan. sedan åkte vi bit längre ut på fjället hämata änder på en gård. Sedan blev det härlig kväll ute på Orust
Bredfjället 2013  Foto Ulf Michal

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv