Du är tokig morbror freddan

Den tokiga fångad på bild


Med denna blogg står klart att min systerdotters analys verkar vara klockren. Du är tokig sa hon till mig man la samtidigt på ett härligt leende som att var det mest naturliga att vara som jag är. Ja det tjejen kommer att gå långt tänkte jag för att man är väl lite tokigt när skriver inlägg på inlägg om tokarnas paradis på jorden. Jag försöker hitta positivt om arbetsförmedlingen men det är så svårt så svårt när hela tiden måste försvara sig mot alla tokigheter som denna statliga myndighet sprider ut. När man inte heller försöker stödja de företag som behöver anställa så har väl folkhemmets sista projekt överlevt sig själv. Ärligt talat är det inte så

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv