I väntan på det skal hända något..............







I bland undrar jag var för man lägger ner så mycket tid på det som inte går ändra på. Men jag är den typen av människa som tror på att samhället går att påverka, att det som händer mig och andra är kan påverkas ändras. Ärligt talat så skulle jag skita i arbetsförmedlingen men går tyvärr då förlorar jag min ersättning men det är ju det viktigaste en platsförmedlare har i sitt uppdrag som det verkar.  Jag får inget stöd bara massa kränkningar och inget stöd.. Fick just en tanke, kan vara en tanken med arbetsförmedlingen att få den som är arbetslös att känna som jag  gör dum dummare arbetslös. Allt för att bli så kränkt att man inte vill vara arbetslös utan att man skall skaffa sig jobb. Ärligt talat kan det vara så?  Tanken slår mig verkligen.

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv