När man väntar besked på om man fått ett jobb



Nu sitter man har skriver igen på blogg inlägg efter jag som jag sitter väntar på besked om ett jobb jag varit på intervju på för snart två veckor sedan. Jag möte en rektor som skulle iväg utomlands stressigt värre var det. Men när inte orkar bry sig längre om jag får jobbet eller då kan man väl önska lite mer av sig själv kan jag tycka. Men ändå jag sökt ett dröm jobb i Hällefors det kan väl vara ok sig men jag måste flytta 38 mil från mitt älskade Göteborg. Jag vill och vill inte liksom. Man hade önskat att ett beslut som detta kunde underlättas av att man hade en god kontakt med sin platsförmedlare. Som kunde ha hjälp mig att förbered allt de praktiska. Ärligt talat när skulle en platsförmedlare ha tid med mig på det sättet. De är tyvärr så att blir som vanligt, tro mig arbetsförmedlingen är inget att räkna med.



Fredrrik Johansson (C)

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv