Vila i det att hyran är betald i juli också









Att vila att jag även den här månaden fick hop till hyran och arbetsförmedlingen håller sig borta är min trygghet just nu. Jag får ingen hjälp med mitt arbetssökande men det  inget nytt. Fick ett e post  meddelande från platsförmedlare där hon sa hon var på semester fram till den 12/8 härligt då kan jag ha ledigt jag med, ja ledigt från den panik och  ångest jag känner över att vara övervakad av Arbetsförmedlingen, detta trotts att jag bara haft e-post krig med denna myndighet flera gånger förr. men nu finns det bara en önskan att få hjälp att få tag i ett jobb och kan man inte låta mig vara om det inte går stödja och hjälpa mig. Ärligt talat så undrar jag om jag inte skall sluta hoppas på att Arbetsförmedlingen  myndigheternas myndighet skall någonsin skall hjälpa mig. Ärlig talat hjälp och stödja hos arbetslösa det gör man inte på AF. 



Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv