Möte på arbetsförmedlingen 24/10





Nu tar nya tag här bloggen efter att skrivet mycket på Facebook under valrörelsen vilket har givet rätt mycket det med men nu vill åter skriva för Er mina läsare här på bloggen.


Första kontakten med arbetsförmedlingen efter jag varit arbetslös ett tag gav ett någorlunda resultat ett möte är bokat till den 24/10 klockan 10.00. Jag tänker försöka uppdatera mina kunskaper om lönebidrag, kolla om jag skulle kunna få hjälp att läsa färdigt min lärarexamen så ta ut mitt leg.


Jag skall också passa på ge min platsförmedlare information om dyslexi. Jag är sedan snart 2 år tillbaka aktiv Dyslexiförbundet.  Ärligt talat nu skall vi se hur arbetsförmedlingen fungerar när en från Dyslexiförbundet. (Skall ha min namn skylt tänkte jag)

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv