En dåres försvarstal.......


Jag kan inte låta bli med att klaga på de faktum att 14.000 person jobbar med att kränka och blint följa regler. Arbetsförmedlingen personal är ju ökända, ja rent av nitiska att följa regler istället för att hjälpa och stödja den som inget arbete har.

Jag känner mig som en dåre, token byfånen det finns säkert mer ord på det men jag känner mig som andra klassens Svensk. Att en myndighet vars personal är satta att förmedla jobb inte har några som helst möjligheter att hjälpa mig med med än uppmaningar gå på deras hemsida.

Jag säger reformera eller lägg ner arbetsförmedlingen det har nu gott för långt när kan tillåta att avtal bryts och inget görs åt det.Ärligt talat det är dags nu.

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv