Tystheten skrämmer mig



Vad är det händer folk läser min blogg men ingen -vågar uttrycka sina åsikter. Är det så att rädslan att förlora sin bidrag eller A-kassa gör att man inte väljer att ta kampen på allvar. Har arbetsförmedlingen fått den makten att skrämma de arbetslösa till tystnad? Det ser så ut för mig, med hot om indragen A-kassa, ständiga kränkningar har lyckas få tyst på Sveriges arbetslösa så ser jag på den tystad som råder runt mig blogg.

Är det så att även tystnadskulturen råder bland arbetsförmedlingens personal? Idag är de rädda om jag är tyst kanske får behålla mitt jobb. Ärligt talat nu börjar vi om från grund, lägg ned arbetsförmedlingen i den form nu har.

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv