Dagen då jag fick ett rek som förändrade mitt liv


Mötet med de högre studierna blev ett lyft för mig som startades 2003 då jag hade kommit in på Göteborgs Universitets lärarprogram. Tiden gick föreläsningar och tentor blev en del i mitt liv och jag valde att avsluta mina studier på Linköpings Universitet och jag fick klart med VFU och ex-jobbet och jag gick på examensfest men det kändes inte riktigt ändå. Har jag en examen från högskolan? Men dagen kom en fin sommardag år 2010 får jag ett rekommenderat brev såg att det var från LIU, mitt examensbevis efter 7 år hade jag min examen. Ärligt talat så var det beviset på att jag duger som jag är tack alla som var med på resan mellan paradigm och tentor

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv