Det har varit en tid av efter tanke.

Nu är det tag sedan jag uppdaterade bloggen och det beror på att mitt fokus har varit på annat håll helt enkelt. Jag har använt min tid till att skriva in mig i jobb och utvecklings garantin hos AF som i sig var en upplevelse då jag fick den första kontakten med de kos som verkar råda på den nya arbetsförmedlingen. Jag fick köa i över en timme för att få hjälp med mitt ärende. Nummer lapps systemet  var borttaget alt. fungerade inte. Så kom jag fram och fick träffa en så trevlig arbetsförmedlare och då var min dag gjord. Att för första gången möta en medmänniska och inte som en person som ökade hens arbetsbelastning.

Ärligt talat kan vara så att AF är på väg åt rätt håll?

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv