Sommar, sommar (i P1)


Jag sitter och lyssnar på P1s Sommar och funderar med Kodjo Akolor och jag funderar på vad ett sommar prat med mig, Fredrik Johansson. Skulle jag ta upp alla mina bråk jag varit med om?  Jag skulle nog ta upp alla jag fått ge stöd.

Fick idag ett sådan härligt medlande från en av mina f.d. elever tagit Jurkand examen. Detta skulle jag nog ha med. Jag vill ju vara den som olika sätt sätter igång människors fantasi och vilja att förändra sina liv.

Ja vad skulle mitt sommar prat handla om? Alla de helt otroliga möten jag fått med min publik, alla de som genom åren betalt pengar för att se på det jag skapat på scen? Ärligt talat jag vet inte vad jag skulle prata om

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv