Jag börjar så sakta in se att nästa vecka börjar jag mitt nya jobb


Dagen började med att jag såg mina pärmar med material från mångkulturella folkhögskolan låg på skrivbordet inget av de finna materialet jag var med tog fram var i ordning. Kos är det rätta ordet som beskriver de material som tog mig 14 månader att ta fram. Jag har inte orkat ta tag i det. Det gör jag imorgon har varit mitt mantra sedan sista dagen på mitt gamla jobbet. Det är med stor glädje att jag upplever att de dryga året på mångkulturella folkhögskolan givet mig en bra bas för mitt arbete som lärare. Jag har fått gratis tillrop jag fått från fd. kollegor och elever visar tydligt på detta. Ärlig talat jag känner så omtyckt och ser fram emot en ny termin.


Fredrik Johansson


fjohansson470@gmail.com

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv