Massa roligt på G i höst

Inser att det kommer bli riktig härlig höst med massa roliga möten på gång. Fick idag en inbjudan från Linköpings Universitet, inte för att skryta men jag har ju min folkhögskolelärarexamen från LIU de visar gång på gång hur viktiga vi f.d. studenter är för dem. Inser snabbt att en resa till Linköping inte kommer bli aktuellt men jag myser av de faktum att LIU uppskattar att jag har tagit min examen hos dem.

17-18 oktober ser jag fram att åka till uppsala för årets dysleximässa med Dyslexiförbundets kongress. Som vanligt kommer jag under denna helg möten med härliga vänner från hela dyslexi sverige.

Det lutar också åt en helg i Gospels tecken i Köpenhamn skrivande stund vet inte mer än att Choir 1 fått en inbjudan att delta i Workshop som kommer hållas av Edwin Hanking Foundtion. Hoppas verkligen att detta blir av skulle vara så häftigt. Ärligt talat kan man ha roligare höst med nytt jobb och lite resor



Fredrik Johansson
fjohansson470@gmail.com

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv