När livets goda sida visar sig även för en dyslektiker


Jag skriver mycket om mot gång och när behandlar mig illa. Jag försöker ofta lyfta mina framgångar för allt är inte svart när man har dyslexi. Jag har sökt en högskolekurs i höst och jag fick veckan besked om vad hade för meritvärden.

Du tillhör följande urvalsgrupper
  • Högskolepoäng, grundnivå (HPGR)

    Ditt meritvärde i den här urvalsgruppen är: 165,0 av max 165,0


Man blir så lycklig när man för ett sådan här erkännande kan man leva på länge. Det är också så att jag vill att du kan lika bra som någon utan dyslexi.  Ärligt talat så har jag likt Mr. King en dröm att även du skall få uppleva den glädje jag känner som jag gör just nu

Fredrik Johansson
fjohansson470@gmail.com

Kommentarer

Mest lästa

Arbetsförmedlingen är bara förmycket

Detta är Fredrik Johansson

En dag i mitt arbetssökande liv